close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המתנה המושלמת: טיול בת מצווה לאפריקה

מערכת שורשיז אדר ב, תשפב20/03/2022

חגיגת בת מצווה היא חגיגה של פעם בחיים ובוודאי תרצו לציין את המאורע המרגש בדרך המפתיעה והמיוחדת ביותר. מה דעתכם על חוויה בלתי נשכחת כמו טיול בת מצווה לאפריקה?

תגיות:
היבשת המדהימה מציתה
את הדמיון, אבל המציאות אפילו עולה על החלום. לאפריקה יש את כל האטרקציות האפשריות להציע לכם בכל הסגנונות המבוקשים וכל נערה תתאהב בהיבטים שונים של היבשת. בין אם מדובר בנערה הרפתקנית שרוצה לטפס על הר או לצאת למסע ספארי ולפגוש בעלי חיים בסביבתם הטבעית ובין אם היא אוהבת ים וחופים ומחפשת ספורט ימי מלהיב ואווירה אקזוטית מדליקה, אירוח מפנק כיד המלך באתר נופש אקסקלוסיבי או לינה בלודג' בלב שמורת טבע פראית.

באפריקה אפשר לשלב בין כל העולמות בטיול אחד ולעבור ביחד גיבושון משפחתי וכל זה לכבוד הגעתה של הילדה לגיל 12 באירוע המסמל את הפיכתה מילדה לנערה.

מה כולל טיול בת מצווה לאפריקה ואיך תוכלו לתכנן עבור כלת השמחה טיול מנצח גדול מהחיים?

כל החוויות וההרפתקאות מחכות באפריקה
טיול בת מצווה מאורגן לאפריקה יכול להתקיים במדינות שונות כשיש מספר יעדים שנחשבים לאטרקטיביים במיוחד כמו רואנדה, קניה, טנזניה ואוגנדה וכל אחד מהם מציג פעילויות מסוג אחר, אבל בכל אחד מהם תוכלו ליהנות מטיול מרגש.
הבחירה ביעד תלויה, בין היתר, בתנאי מזג האוויר באותה תקופה בה רוצים לחגוג או לצאת לטיול וכן לסוג האטרקציות המבוקשות לפי הסגנון המועדף על הנערה וכן משך הזמן של הטיול וכמובן, ענייני תקציב. כך או כך ניתן לתפור בכל אחד מהיעדים טיול בהתאמה אישית.

מהן האטרקציות הגדולות שמזוהות עם כל אחד מהיעדים? בטנזניה תוכלו, בין היתר, לבקר בשמורת הפילים המפורסמת בה מגוון בעלי חיים מלבד פילים כמו זברות, ג'ירפות, קופים, בבונים ועוד. בטנזניה מחכה לכם השמורה המפורסמת סרנגטי בה חמשת הגדולים של אפריקה. חוץ ממפגש מרתק עם בעלי החיים הכי מפורסמים וסצנות שעד כה יתכן שראיתם רק בסרטי טבע, תוכלו לתבל את הטיול בחוויות אנתרופולוגיות מסקרנות, כמו ביקור בשבטים קדומים ואותנטיים ולמידה אודות אורחות החיים וכן אפשרות לביקור במעיינות חמים ועוד.

אם תבחרו בקניה תוכלו לחגוג בת מצווה במרחבי הסוואנה, לטייל בכפרים של המקומיים, לצאת למסע ג'יפים, לפגוש את חמשת הגדולים ואפילו לרחף בכדור פורח מעל השמורה ולחזות בקסם האפריקאי ממעוף הציפור.

בקניה אפשר גם לשלב סיורי רכיבה על אופניים וכן שייט בסירה, לרכב על סוסים וכל זה על רקע תפאורה עוצמתית.
יעד פופולארי נוסף לטיולי בת מצווה באפריקה היא רואנדה המשלבת בין נופים מגוונים – הרי געש, מפגש עם בעלי חיים, יער גשם בו ציפורים אקזוטיות ומגוון של קופים. זנזיבר אף היא מהווה לוקיישן אהוב על חגיגות בת מצווה בסטייל עם ריזורטים יפהפיים והיצע רחב של ספורט ימי וסיור במטעי התבלינים.

פעילויות מיוחדות באפריקה לבת מצווה
אפשר לארגן טיול בת מצווה מאורגן שמתוכנן בדיוק לפי ההעדפות המשפחה והנערה וכולל מספר חוויות ייחודיות שיחרתו בזיכרון לעד. כמו למשל, טקס בגרות ייחודי עם בני שבט המסאי והתנסות בחץ וקשת וכן טיול טרקטורונים אנרגטי במיוחד ואפילו שחייה לצד דולפינים או שייט בלגונה.

חשוב לפנות לחברת בוטיק שחיה ונושמת את אפריקה ומכירה אותה על בוריה וכן דוברת את שפת המקומיים, כך שתוכל לתקשר היטב ולרקוח עבורכם טיול פנטסטי עליו תדברו עוד הרבה אחרי שהוא יסתיים ויהפוך את חגיגת בת המצווה לחגיגה חלומית עם הרפתקאות וחוויות מסוג אחר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה